NLFR

Platform over design en techniek in de keuken-, woon-, en badkamerbranche
Populairste keukenmerk van Duitsland inspireert over de ganse lijn
De ARTLINE-frontserie in de kleur Stripe Wood Coffee, ongetwijfeld een van de aandachtstrekkers tijdens de huisbeurs.

Populairste keukenmerk van Duitsland inspireert over de ganse lijn

Een van de keukenfabrikanten die tijdens de Küchenmeile een huisbeurs organiseert, is het in Löhne gevestigde Nolte Küchen. Het immense Nolte Forum, dat na de uitgebreide verbouwingswerkzaamheden nu meer dan 7.000 vierkante meter telt, is de uitgelezen plek om de collectie-uitbreidingen te komen ontdekken. 

Nolte Küchen werd dit jaar in Duitsland uitgeroepen tot populairste keukenmerk. Het is de vierde keer dat de keukenfabrikant uit Löhne deze waardering van de consument krijgt. Het motto van de huisbeurs dit jaar, ‘Uit liefde voor’, is dan ook bewust emotioneel. Het is een knipoog naar deze waardering en een bedanking naar de eindgebruikers toe. “Maar,” zo voegt de fabrikant toe,.“het is ook een claim om nog beter te willen zijn op het gebied van materialen, ontwerp, technologie, design en duurzame doelen.”

Black green softmat, hier met de frontprogramma’s Frame Lack en Soft Lack, is een nieuwe kleur voor 2023.

Gestructureerd design

Een emotionele claim die draait om de liefde voor unieke natuurlijke producten, gestructureerd design, eenvoudige elegantie, tijdloze kleuren, warme tinten, moderne klassiekers en duurzame materialen. “Kom onze claim live beleven”, klinkt het vol overtuiging vanuit het Nolte Forum. “Natuur en aardetinten in de keuken zijn nog steeds een belangrijke trend en die beantwoorden we met nieuwe fronten in de designlijn nolteneo. Nieuwe werkbladen, een uitgebreide selectie handgrepen en een innovatief relingsysteem met nog zuinigere ledverlichting voegen we eveneens toe.”

De nieuwe frontserie ARTLINE zal ongetwijfeld fel in de spotlight staan. “ARTLINE past perfect in het thema gestructureerd design”, horen we. “De inspiratie lag bij het vorig jaar gepresenteerde neoLodge met zijn gegroefde structuur uit het assortiment van nolteneo. ARTLINE zal getoond worden in de kleuren Stripe Wood Coffee en Stripe Wood Crema. In combinatie met het front SOFT LACK in de eveneens nieuwe kleur Caramel is het een opvallende maar elegante blikvanger in prijsgroep 2.”

Ook nieuw in het matlakconcept: het hoogwaardig frontprogramma Lugano Lack met authentieke diepe structuren. Hier getoond in henna rood.

Inspiratie voor alle prijsgroepen

“Het zijn uitdagende tijden voor de keukenindustrie”, weet managing director Melanie Thomann-Bopp. “Daarom zijn we ook dubbel zo trots dat we zijn blijven investeren.De uitbreidingen van onze locatie in Löhne en deze in Melle, de uitgebreide ontwikkeling van ons productassortiment. We hebben rekening gehouden met de prognoses over de koopkracht van de consument en legden dan ook een grote focus op de ontwikkeling van nieuwe producten in de prijsgroepen 2 en 3. Daarin kunnen consumenten nu de stap zetten naar een premium uitvoering met onze designupgrade nolteneo, bijvoorbeeld als ze kiezen voor ons elegante lade- en uittreksysteem neoBOX. We zijn er van overtuigd dat we met deze vele collectie-uitbreidingen onze dealers over de hele lijn kunnen blijven inspireren.” 

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details