NLFR

Platform over design en techniek in de keuken-, woon-, en badkamerbranche
“Bij ons altijd de beste deal”
Eén van de zes voorbeeldkeukens die speciaal voor REDDY werd ontworpen.

“Bij ons altijd de beste deal”

Dat MHK Belgium en MHK Nederland de handen in elkaar slaan en intensief gaan samenwerken, leerden we vorig jaar tijdens een leuk eindejaarmoment. En dat gaat uiteraard ook op voor REDDY, de franchisetak van de MHK Group. Vandaag ontvouwt REDDY Belgium haar plannen, ambities en modus operandi om deze doelstellingen te verwezenlijken.

De intensieve samenwerking tussen MHK Belgium en MHK Nederland betreft uiteraard ook de concrete plannen van REDDY in België. De marketinginspanningen van de voorbije jaren werden grondig geanalyseerd en ook de te volgen strategie werd bekeken. “Het resultaat is een duidelijke koers die we willen varen”, aldus Tim Fredrickx, Formule Manager bij REDDY Belgium. “Daar hoort natuurlijk een marketingmix bij die specifiek deze doelen ondersteunt. Een beetje anders dan de voorbije jaren, zonder daarbij teniet te doen wat we tot hiertoe hebben gerealiseerd.” 

REDDY goot de marketingactiviteiten in een mooi en handig overzicht.

Iedereen online

Fredrickx: “Lokaal zichtbaar zijn, daar lag onze focus vorig jaar qua marketing. In een straal van ettelijke kilometers rond onze vestigingen gingen we op verschillende manieren aan de slag. Het resultaat is dan ook positief. We zijn lokaal duidelijk aanwezig en dat willen we uiteraard ook zo houden. We finetunen wel onze inspanningen.” Gwenn Verheyden, marketing manager bij MHK Belgium, voegt toe: “Ook onze online-aanwezigheid was top en daar speelde onze vernieuwde website een zeer grote rol in. We gaan waar onze doelgroep is en aangezien bijna alle Belgen dagelijks online zijn, op sociale media en daarbuiten, zal dat ook met REDDY Belgium het geval zijn.”

De vernieuwde Raadgever, zowel online als offline te raadplegen.

Zes voorbeeldkeukens

De REDDY-website speelt voortaan een belangrijke rol binnen de werking van de franchiseformule. “Om duidelijk te maken wie we zijn en waar we voor staan, zijn er zes keukens ontworpen specifiek voor REDDY”, verduidelijkt Fredrickx. “Iedereen kan ze vinden op onze website. Met een mooie foto en een korte omschrijving zetten we geïnteresseerden op weg. Op weg naar een droomkeuken van bij REDDY maar vooral op weg om langs te gaan in één van de REDDY-showrooms. De zes voorbeeldkeukens zullen ook in de showrooms een plekje krijgen. Een aanpassing op maat is uiteraard nog steeds mogelijk, maar we garanderen de beste prijs voor die keuken. Een eerlijke nettoprijs. Een statement dat we durven maken en kunnen bewijzen. De beste kwaliteit voor de beste prijs, zo luidt het REDDY-motto.”

“Topmaterialen, top afwerking, ook bij REDDY.”

De beste raadgever

Fredrickx: “Uiteraard is de keukenhandelaar in de showroom de beste raadgever voor elke geïnteresseerde. Zij begeleiden je stap voor stap naar je droomkeuken. Maar ook in de nieuwste REDDY Raadgever kan iedereen terecht voor praktische tips en handige informatie over het uittekenen van een nieuwe keuken, waar allemaal aan moet worden gedacht bij de aankoop ervan en hoe het aankooptraject in zijn werk gaat. Uiteraard in te kijken of aan te vragen in je REDDY-showroom maar ook op onze website. Hou deze zeker in de gaten want het ganse jaar lang vullen we de content aan en lanceren we interessante acties.” 

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details