NLFR

Platform over design en techniek in de keuken-, woon-, en badkamerbranche
“Maatwerk toegankelijk maken en houden”
De broers Rombouts: “We zijn een onestopshop voor onze leden dankzij ons compleet productportfolio.”

“Maatwerk toegankelijk maken en houden”

Customer intimacy. Affordable luxury. Geen krachttermen die wild in het rond worden geroepen, wel concrete werkpunten die hoog op de agenda van Royal Crown staan. Het ondersteunen van de aangesloten leden met adequate dienstverlening en het toegankelijk (en dus betaalbaar) houden van kwalitatief maatwerk is er dagelijkse kost.

Frank Rombouts, gedelegeerd bestuurder van Royal Crown: “We herschreven vorig jaar bewust onze missie en namen er duidelijk in op dat we maatwerkkeukens toegankelijk en betaalbaar willen houden. Dat is al langer dan vandaag ons streven maar nu staat het zwart op wit verankerd in onze missietekst. Aangesloten keukenzaken hoeven zich niet langer zorgen te maken over ‘het gedoe’ dat er allemaal bij komt kijken. Hun focus ligt en kan blijven liggen op hun service naar de consument. En wij gaan voluit om dat zo gestroomlijnd mogelijk te maken door nieuwe concepten te bedenken, door ons productportfolio te vervolledigen en door gewilde, strategische merken toe te voegen. Vandaag mogen we trots aankondigen dat we met BORA, Haier, Quooker en WOPACO in verschillende productsegmenten echte toppers hebben toegevoegd.”

Frank Rombouts: “Met onder meer BORA en Quooker komen er twee gewilde, strategische merken bij.”

Compleet portfolio

“De cirkel is rond”, klinkt het vol trots bij Rombouts. “Het is altijd onze wens geweest een onestopshop te zijn voor onze leden en dat kunnen we alleen maar zijn met een compleet productportfolio. Die beweging zetten we enkele jaren geleden reeds in. Ik noem graag de toevoeging van Jetstone als een bijzondere mijlpaal. De Nederlandse werkbladenspecialist vulde een leemte in ons portfolio. We gingen recent op werkbezoek in hun nieuw geopende productiefaciliteit in het Nederlandse Deurne. Impressionant. BORA is dan weer een merk waar consumenten bewust naar vragen. Ze zetten heel zwaar in op productontwikkeling en zijn erin geslaagd om professionele technologie te vertalen naar producten voor consumenten. En nu komen ze met meer dan enkel hun kookplaten met geïntegreerde afzuiging. De oven was al top en nu voegen ze onder andere koeling en verlichting aan hun gamma toe. We zijn benieuwd naar wat komen gaat.”   

Betaalbare luxe

Rombouts: “Met bijvoorbeeld Hisense en Componenti hebben we al een partnership met gekende merken die mee werken aan het betaalbaar houden van kwalitatief maatwerk. Daar komen nu ook Haier en Quooker bij. Haier is de wereldleider wat betreft toestellen. Ze zijn in elk segment actief en brengen in elk segment innovatie van het hoogste niveau. Maar die premium features zijn wel beschikbaar aan een aanvaardbare prijs. We merken dat Aziatische merken in het algemeen stilaan hun plek hebben verdiend en ingenomen op de markt met een interessante combinatie van design en innovatie. Het hele productportfolio van Haier is via ons beschikbaar en zo vullen we een leemte in ons aanbod in, namelijk wijnkoeling, een productgroep die al even aan een sterke groei bezig is en waarbij we nu mee op de kar zijn gesprongen. De toevoeging van Quooker betekent een verbreding van ons aanbod aan keukenkranen en dit met ‘de kraan die alles kan’. Twee vliegen in een klap want we voegen een sterk merk toe aan onze mix en eentje waarnaar consumenten bewust vragen. Ideaal voor onze leden.” 

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details