NLFR

Platform over design en techniek in de keuken-, woon-, en badkamerbranche
MHK Group scoort met eigen merken tijdens Küchenmeile
Groen is aan een opmars bezig en dat pikt Designo meteen op.

MHK Group scoort met eigen merken tijdens Küchenmeile

Het drukke najaar van de keukensector kent traditioneel zijn startmoment tijdens de Küchenmeile in en rond Löhne. Ook de MHK Group deed mee en wel met een netwerkhub op het landgoed Gut Böckel. Keukenhandelaars waren er meer dan welkom om de voordelen van de groep (beter) te leren kennen. Ook Designo, neola en xeno, de drie eigen merken van de MHK Group die in België worden gevoerd, kregen de nodige aandacht.

Met ‘Connect Now’ gaf de MHK Group een duidelijk signaal aan de bezoekers. “Reeds aangesloten leden en eventueel geïnteresseerde keukenhandelaren, iedereen was welkom”, verklaart Joeri Poelmans van MHK Belgium. “Onze deuren stonden letterlijk voor iedereen open. En dat de slogan in de smaak viel, mocht blijken uit de vele interessante gesprekken die we voerden. Bezoekers werden wegwijs gemaakt doorheen de wereld van de MHK Group en wat we voor hen kunnen betekenen. Ook Carat was aanwezig op Gut Böckel en zij stelden met Carat Emotion een heel interessante ontwikkeling voor die in finale fase zit, namelijk bewegende beelden die nog meer realisme geven aan een keukenontwerp. Denk maar een stromend water uit de kraan en kookdampen uit een kookpot. De reacties van onze leden zijn overweldigend. Carat Emotion wordt binnenkort aan onze klanten aangeboden.”

Neola staat voor veelzijdig en fantasierijk, uniek en modern.

Trendsetter

De MHK Group houdt de vinger aan de pols om trends snel te spotten en door te zetten bij de eigen merken. Zo trekt het eigen merk Designo volop de kaart van de materialen uit de natuur. “Duurzaamheid is een hot topic”, bevestigt Poelmans. “We hebben dus oog voor het recyclageproces van de gebruikte materialen. Natuurlijke (en herbruikbare) grondstoffen staan hoog op de prioriteitenlijst, net als de intrede van zachte kleuren. Pastelgroen is een echte trendsetter. Zeker het vermelden waard: de erg mooie glasdeur waarbij je de indruk krijgt dat er staaldraad in verwezen werd.”

Het thema ‘Connect Now’ viel heel erg in de smaak.

Inspelen op concrete vragen

Poelmans: “Een neola-keuken is uniek en modern, met een veelzijdig en fantasierijk assortiment. We voegen er vandaag een topper aan toe: fronten waarvan we verwachten dat ze gaan inslaan als een bom. Niemand ziet graag vingerafdrukken op een front verschijnen. Daarom introduceren we een reeks anti-vingerafdrukfronten. Maar geen gewone, wel recycleerbare anti-vingerafdrukfronten en dat in een erg lage prijsklasse. Een concreet antwoord op wat de markt vraagt en nog eens goed voor het milieu.”

“Met een xeno-keuken en woonmeubelen maken we een echte thuis.”

Feelgoodfactor

Corona, oorlogen, terreur, crisis. Het gonst van de negatieve berichten in de wereld en dat heeft zijn impact op het interieur. “Thuiskomen betekent de dagelijkse sleur achter ons laten en ons goed voelen in onze eigen stek”, aldus Poelmans. “We zien dan ook heel duidelijk dat het koudere interieur (snel) plaatsmaakt voor zachtere en warmere kleuren. Met een xeno-keuken en ook de woonmeubelen maken we een echte thuis. Met duurzame fronten en trendkleuren toveren we alvast de keuken om in een safe haven.” 

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details