NLFR

Platform over design en techniek in de keuken-, woon-, en badkamerbranche
Versterkt engagement voor kwaliteit en klanttevredenheid
Het jaarlijks congres van Der Kreis wordt dit jaar een jubileumfeest voor de 25e verjaardag.

Versterkt engagement voor kwaliteit en klanttevredenheid

Aankoopgroepering en dienstverlener voor keukenspecialisten, DER KREIS BeLux, viert dit jaar een bijzondere mijlpaal: het 25-jarig jubileum. Een kwarteeuw van toewijding, groei en innovatie heeft het internationale bedrijf, met Belgisch HQ voor de BeLux in Eupen, geen windeieren gelegd. In deze feestelijke periode zijn ze verheugd om niet alleen hun jubileum te vieren, maar ook de uitbreiding van het team en diensten te markeren. En dat is nog niet alles! Ook het leden-informatienetwerk, InfoNet, kreeg een complete make-over … 

Ronny Thyssen, CEO DER KREIS BeLux: “2023 was voor veel sectoren, dus ook voor de keuken­sector, een uitdagende periode. Maar door standvastig hard te blijven werken, te geloven in onze mensen én onze leden steevast bij te staan met raad en daad, kunnen we in de sector onze stevige positie continueren en zelfs nog versterken.” 

Nieuwe wind door het team

“We hebben, om te beginnen, zowel onze binnen- als buitendienst versterkt met enkele solide profielen. Vorig jaar, net voor ons congres te Malmedy, versterkte Jérémy Querinjean onze rangen. Jérémy zet zijn schouders onder het hele (digitale) marketingverhaal en doet dit met verve. In het najaar van 2023 kreeg onze binnendienst een viertalige boost met de aanwerving van administratieve duizendpoot Kayleigh Verhaeghe. Het begin van 2024 betekende meteen ook de start van Aline Niessen als accountmanager. Aline heeft jarenlang ervaring opgebouwd als accountmanager in verschillende sectoren, waarvan de laatste vijf jaar in de keukensector. Dus met haar krijgen we een pak ervaring binnen. Bij ons zal ze verantwoordelijk zijn voor alle bestaande en nieuwe accounts van heel de groepering. Een flinke aanwinst”, aldus de enthousiaste zaakvoerder.

Unieke marktvoorsprong door verlengde garantie

“Ook de diensten voor onze leden krijgen enkele belangrijke toevoegingen”, gaat Ronny verder. “Eerst en vooral kunnen ze vanaf nu aan al hun klanten een verlengde waarborg aanbieden. De wettelijk bepaalde twee jaar blijft uiteraard bestaan, maar daar voegen wij zomaar eventjes vijf jaar aan toe. Dat is zonder­ meer uniek in de markt. Maar wat onze verlengde waarborg écht uniek maakt, is de manier waarop onze leden dit aan hun klanten zullen kunnen aanbieden en de vorm die de verlengde waarborg  zal aannemen. Zonder enige twijfel een stevig verkoopargument.”

Het team van DER KREIS BeLux: vlnr Jérémy Querinjean, Kayleigh Verhaeghe, Ronny Thyssen, Aline Niessen en Joëlle Bonni. Ontbreekt op de foto: Martine Penne. (Foto: Elias Walpot Photographie)

“Van verkoop gesproken, we gingen recent ook een samenwerking aan met een gerenommeerd bedrijf dat gespecialiseerd is in sales-trainingen. Onze leden zullen binnenkort door middel van verkooptechnieken-workshops en -seminaries kunnen meeprofiteren van deze extra saleskennis. Zo wordt onze groep als geheel weer een beetje sterker. Daar doen we het voor!”

InfoNet: nieuwe look-and-feel en uitgebreide functionaliteiten

“Een belangrijke verandering is bovendien de nieuwe look-and-feel van ons InfoNet”, aldus Thyssen. “Met een frisse, moderne uitstraling en verbeterde functionaliteiten biedt het vernieuwde Infonet een intuïtieve en gebruiksvriendelijke ervaring, waardoor onze leden gemakkelijker dan ooit toegang hebben tot essentiële informatie en resources. InfoNet wordt als het ware het epicentrum van het lidmaatschap van onze leden. Werkelijk alles komt hierop: conditiebladen, omzetten, bonussen, acties, promoties, aanbiedingen, levertermijnen, belangrijke leveranciersinfo, advies en tips op allerlei vlakken, … en uiteraard ook de extra diensten die we binnenkort aanbieden. Kwestie van de nieuwsgierigheid nog een beetje verder op te wekken: we voegden nieuws toe wat betreft de opvolging van de bonussen. Tot vandaag gebeurde dit door ons en bespraken we dit met onze leden. Dit blijven we in de toekomst ook doen. Maar tegelijkertijd lanceren we de mogelijkheid voor onze leden om hun bonussituatie online op te volgen en zelf te analyseren.”

“En ik licht ook graag een tipje van de sluier wat betreft een vergelijkingsplatform voor toestellen. Dit zit wel nog in de testfase. In Frankrijk werken onze leden daar al mee en we bekijken nu hoe we dit naar België kunnen vertalen.”

Tweedaags jubileumevent

“Tot slot vieren we in oktober ons 25ste jubileumjaar. Dat zal voor de gelegenheid een tweedaags evenement worden voor onze leden. Denk hierbij aan ons jaarlijks congres met sprekers en workshops. En uiteraard zal ook een spetterend avondfeest, inclusief alle toeters en bellen, niet ontbreken. We zijn hiervoor ondertussen al de eerste gesprekken aangegaan met enkele eventbureaus. Dus je zal nog van ons horen in 2024”, concludeert een enthousiaste Ronny Thyssen.

Save the date! Het congres/jubileum gaat door op zondag 20 en maandag 21 oktober 2024.

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details