Platform over design en techniek in de keukenbranche

NL | FR

Nieuws

“Toegevoegde waarde is de beste korting”

Brio-Group-portret-Peter-20220523-028
Peter Vanthienen, Formule manager Brio Group

14 juli 2022 Leestijd 4 minuten

Deel dit artikel

Een woondroom omzetten naar de realiteit, dat is een kunst waarmee de interieurbouwer uit de schaduw treedt. Puur vakmanschap gaat niet enkel nog om een prachtig ontwerp of een realisatie uit eigen atelier, maar reikt veel verder dan dat. Naast de vaste criteria zoals kwaliteit, vertrouwen en service is het verwezenlijken van de droom in al zijn aspecten key. Maar hoe kan je je als ondernemer blijven differentiëren met alle uitdagingen die je voorgeschoteld krijgt?

Particulieren leggen de lat steeds hoger. Zij gaan op zoek naar de perfecte match met een interieurbouwer die beter op de hoogte zou moeten zijn van trends en technologieën dan zijzelf. Verwachtingen inlossen en zelfs overtreffen, wordt  dan ook het nieuwe normaal. ‘Customer delighting’ zou het ultieme doel moeten zijn.  Om dit te bereiken moet elke schakel binnen de volledige customer journey hieraan voldoen; van het eerste contact tot een vlekkeloze na-service. Dit geldt eveneens van fabrikant tot eindconsument (voorraad, levertermijnen, waarborg,…). Hier moet natuurlijk iedereen zijn verantwoordelijkheid nemen. Pars pro toto. Door hierin élke stap af te vinken ben je met glans winnaar.  

Dit succes kan je alleen behalen met de juiste partners, met een sterk netwerk als basis.
Door deze krachten te bundelen, bied je elkaar een meerwaarde op elk niveau. Daarom spreken we bij Brio niet van leden, maar van partners. Zo creëren wij met Brio een diepgaand engagement tussen de zelfstandige onderneming, de leverancier en de consument. Hiermee nemen wij graag onze rol op door onze partners zich te laten focussen op hun corebusiness. Wij bieden toegevoegde waarde waar het kan en/of waar het nodig is: aankoopvoordeel, opleidingen, coaching, marketing, groupdeals, … noem maar op.      

Daarom lanceren we graag ons Brio-kwaliteitslabel dat we enkel toekennen aan interieur­specialisten en leveranciers die aan meerdere kwaliteitseisen voldoen, zoals een goede service, waarborg, kwaliteit, productkennis en voorraad. Bij deze kwaliteitsgarantie horen dan ook de betere elektro- en sanitaire toestellen en materialen, die we via Brio exclusief kunnen aanbieden. Maar Brio bruist, samen blijven we op zoek naar vernieuwende producten en oplossingen – binnen en buiten onze landsgrenzen – die we als groep sneller en met meer daadkracht kunnen aanbieden.

Hierdoor slagen we er in om de toegevoegde waarde bij onze partners een boost te geven: kennis verkoopt. Een grotere kennis geeft een waardevol product aan een ‘delighted customer’,  en daarnaast ook een tevreden leverancier en vakman natuurlijk.  De toekomst is dan ook aan de interieurspecialist die met de hulp van Brio Group het totaalplaatje kan bieden. 

Laten we ze in de watten leggen! 

Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

Contact

Freddy Fierens

Projectmanager

Uw organisatie promoten via het Keukenbouw netwerk? Ik help u graag verder.

0%

    Stuur ons een bericht

    Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

    Details