NLFR

Platform over design en techniek in de keuken-, woon-, en badkamerbranche
Sterk netwerk ondersteunt startende zelfstandige interieurbouwers
Elke realisatie is uniek en belichaamt de persoonlijke aanpak van Regaal.

Sterk netwerk ondersteunt startende zelfstandige interieurbouwers

De toekomst is aan de vaklui! Gedreven interieurbouwers die verder durven gaan dan alleen maar wat van hen verwacht wordt en het begrip kwaliteit en service naar een nog hoger niveau tillen. Dat is de visie van Brio Group die er niet alleen is voor de gevestigde namen in de interieurbouw, maar ook young potentials wil ondersteunen in hun start en verdere groei. Zo ook de interieurstudio’s Jynthe uit Brugge en Regaal uit Eeklo, jonge Brio-partners met ambitie en visie. “Brio heeft deuren doen opengaan”, getuigen ze. 

Wat hebben Jynthe, Regaal en Brio Group – naast hun passie voor interieurbouw – met elkaar gemeen? Maatwerk! Ook Brio Group biedt maatwerk, in de vorm van een allround ondersteuning afgestemd op de concrete behoeften van de ondernemers in kwestie. Dan hebben we het niet alleen over aankoopvoordelen, maar eveneens marketing en branding, opleidingen en coaching. En niet te vergeten: een sterk netwerk van partners die elkaar vinden en ondersteunen. Qua productaanbod durft Brio Group eveneens veel verder gaan dan de standaard, met naast uiteraard een gamma aan premium keukentoestellen en kwalitatief sanitair bijvoorbeeld ook hoogkwalitatieve keramiek en plaatmateriaal, waaronder premium fineer en HIMACS solid surface. Ook verkrijgbaar per stuk, wat het eenvoudiger maakt voor de nieuwe generatie ondernemers die niet alleen nood hebben aan kwaliteit, maar ook aan flexibiliteit. 

Het team van Brio Group, ten dienste van de zelfstandige interieurbouwer.

Op maat van de mens

Logisch dat de behoeften qua ondersteuning van een startende zelfstandige anders zijn dan voor doorgewinterde Brio-partners. Ook voor deze nieuwe en dynamische studio’s en interieurbouwers wil Brio Group er zijn. Caroline Dries, Business Development Manager bij Brio Group: “Wanneer gedreven vaklui met al wat ervaring in de keuken- en interieurwereld de stap naar het zelfstandig ondernemerschap willen zetten, kunnen we dat alleen maar aanmoedigen en willen we dat ondersteunen.” Eén van deze mensen is Gert Depauw die, samen met zijn echtgenote Eline, sinds vorig jaar het familiebedrijf Regaal runt met toonzaal in Eeklo. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en uitstekende service staan voorop. Naast een diploma van grafisch vormgever heeft Gert een tiental jaar ervaring in de keukenbranche. “Mijn wens om meer te ontwerpen op maat van de mens heeft me doen kiezen voor een eigen zaak. Dat Brio Group geloofde in mijn verhaal, gaf me vertrouwen. De open communicatie sprak me meteen aan. Ik ben ook een echte mensenmens en geloof in de kracht van netwerken. Zo zijn de Brio-events, waaronder het bezoek aan de Küchenmeile, echte aanraders. Niet alleen om bij te leren, maar ook om de Brio-partners
persoonlijk te leren kennen. Contacten leggen gaat zoveel gemakkelijker. Brio heeft deuren doen opengaan, zoveel is zeker.”

Jynthe Interieur staat voor unieke keukens en interieurs die hun basis vinden in de persoonlijkheid van de klant.

Allesomvattende aanpak

Ook interieurarchitect Jynthe Lissens waagde, samen met zijn partner Gaëtan, iets meer dan een jaar geleden de stap naar het ondernemerschap, na enkele jaren ervaring in twee verschillende keukenzaken. “Nog geen moment spijt van gehad”, aldus Jynthe. De opening van de Jynthe Interieur inspiratie­studio in Brugge staat gepland voor september. Naast keuken- en interieurbouw voor het hogere segment gaat Jynthe resoluut voor de totaalbeleving en allesomvattende aanpak. Denk daarbij ook aan schilderwerken, textiel en exclusieve meubels, tot zelfs het glaswerk en porselein toe. “Al van bij het eerste gesprek met Brio Group zat het goed. We hebben bij de opstart veel vertrouwen gekregen en dat vertrouwen is geheel wederzijds. Als starter krijg je de tijd om te groeien, zonder druk en met de nodige ondersteuning. Zo ook voor de nakende opening van de belevingsstudio en wat mogelijk is op marketingvlak. Het groepsbezoek aan EuroCucina was trouwens ook zeer leerrijk. Niet alleen de beurs op zich, maar ook en zelfs vooral het contact met de andere Brio-partners. Iedereen leert van iedereen, dat is de kracht van de groep.” 

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details