In de elektrosector komt het er op aan zich te onderscheiden. En dat is wat Verfaillie-Bauwens, met toonzalen in Waardamme en Knokke, vandaag doet. Deze Brio-partner en Exellent-partner is een allesomvattende speciaalzaak in elektro die maximaal inzet op toegevoegde waarde, met advies op maat, persoonlijke service en een omnichannelaanpak die loont. ‘Samen sterk’, maar dan tot de derde macht.
Maar liefst drie generaties werken er zij aan zij. Verfaillie-Bauwens is een authentieke familiezaak. Ondertussen 55 jaar geleden opgericht, maar wel helemaal mee met de noden van de actuele markt. Frédéric Vander Stichele, kleinzoon van de oprichters en ondertussen mee aan boord: “We zijn geëvolueerd van een elektrozaak naar een ware elektrospeciaalzaak met een zeer breed aanbod en advies en service op maat.” Toegevoegde waarde creëren, met het oog op de tevreden klant, en daarover duidelijk communiceren, daar maak je vandaag meer dan ooit het verschil mee. Dat is tevens de visie van Brio Group, met een uniek netwerk van partnerships met leveranciers. Peter Vanthienen van Brio Group: “Samen met onze partners willen we het verschil maken met één gezamenlijk doel: de verwachtingen van de klant inlossen en zelfs overtreffen.”
Onderscheiden doe je je uiteraard ook met het aanbod. Dit is in het geval van Verfaillie-Bauwens zeer ruim. Frédéric: “We zijn er niet enkel voor de particulier, maar ook voor kmo’s. Hiervoor bieden we producten en ondersteuning aan op maat van bedrijven, met naast audiovisuele oplossingen bijvoorbeeld ook aangepaste koffiemachines, wasmachines en koelkasten.” Opvallend is de prominente aanwezigheid van inbouwkeukentoestellen, al meteen netjes gepresenteerd bij het binnenkomen van de recent vernieuwde toonzaal. “Hierop ligt nu meer de focus dan voorheen. Inbouwelektro is voor ons dan ook een groeimarkt”, vult Frédéric aan. “En dankzij Brio Group krijgen we toegang tot bepaalde merken en productlijnen die we anders niet kunnen verkrijgen. Een toegevoegde waarde.”
Waar het inbouwgamma van elektrozaken doorgaans vooral bestemd is voor de vervangingsmarkt, ligt dat hier anders. Dankzij organisch gegroeide samenwerkingen met interieurbouwers en architecten uit de ruime omgeving vinden de vaak in set verkochte toestellen hun weg naar de betere nieuwbouwprojecten. “We gaan ons zeker niet profileren als keukenbouwer, maar willen wel een meerwaarde bieden door nauw samen te werken met deze partners die er eenzelfde filosofie qua service op nahouden”, vult Frédéric aan. “Hun klanten kunnen hier terecht voor advies en het kiezen van inbouwtoestellen. En omgekeerd zullen wij onze klanten ook de weg wijzen naar deze interieur- en keukenspecialist, indien daar nood aan is.” Duidelijk een win-win situatie waarbij beide partijen een gemeenschappelijk doel voor ogen hebben: die alom tevreden eindklant. En het is net op deze interessante partnerships dat Brio Group wil inzetten en een belangrijke meerwaarde kan bieden, dit alles ten voordele van de klantbeleving. Naast deze projectmarkt en uiteraard de winkelverkoop zet Verfaillie-Bauwens tot slot ook in op een prominente online aanwezigheid. Helemaal mee met het omnichannelgebeuren! “Niet om te concurreren op vlak van prijs”, verduidelijkt Frédéric, “maar om correct te informeren over zowel producten als service, vaak als pakket aangeboden.” Een aanpak die werkt.
Neem dan rechtstreeks contact op met Brio Group.
Contact opnemen