Om ervoor te zorgen dat onze klanten 24 uur per dag, 365 dagen per jaar op onze koelkast kunnen vertrouwen, controleert Liebherr de betrouwbaarheid op lange termijn van alle componenten vanaf het eerste ontwerpstadium.
Daarom durven wij u met een gerust hart voor te stellen aan onze unieke 7 jaar zekerheid die wij sinds 1 april 2021 aanbieden op al onze inbouw modellen.
Bij huishoudelijk gebruik van hun Liebherr apparaat ontvangen uw klanten standaard de wettelijke garantie van twee jaar. Dit betekent dat zij binnen deze periode in het geval van een storing volledige fabrieksgarantie genieten, inclusief voorrijkosten, onderdelen en arbeidsloon.
Bovendien komen alle inbouw koelkasten, vriezers en wijnkasten verkocht aan particulieren na 31 maart 2021, in aanmerking voor onze unieke 7 jaar zekerheid.
Dit betekent dat uw klanten van het derde tot en met het zevende jaar na aankoopdatum niet voor onderdelen en arbeidsloon zullen betalen in het geval van een storing.
Uw klanten ontvangen de 7 jaar zekerheid op onze inbouw modellen geheel gratis. Het enige wat zij hiervoor moeten doen is hun apparaat binnen 6 maanden na aankoop registreren op liebherr.be.
Wat als mijn klanten problemen ondervinden bij de registratie van hun toestel?
De 7 jaar zekerheid is gebonden aan het apparaat via het serienummer waardoor het op zich niet uitmaakt wie het toestel registreert. Dit betekent dat u als verdeler deze dienst aan uw klanten kunt aanbieden. We hebben hiervoor zelfs een vakje op het registratieformulier voorzien.
We zijn ervan overtuigd dat deze extra zekerheid een sterk verkoopargument is om voor Liebherr te kiezen, en hopen dat u dit even enthousiast wil communiceren naar uw klanten.
Voor meer informatie of problemen met het registreren van een apparaat kunt u contact met ons opnemen per e-mail via het adres [email protected]