Wat onderscheidt O-Plus? Geen betere ambassadeurs dan de trouwe klanten van het eerste uur. Aqua Comfort Reno uit Lubbeek is er daar één van. “Niet alleen het aanbod, met knappe nieuwigheden aan een goede prijs, maar ook de persoonlijke en flexibele service via verdeler E.C.K., maken voor mij het verschil”, getuigt zaakvoerder Jan Chen. Een verregaande ontzorging op alle niveaus is het motto. En dat is een gezonde mentaliteit die E.C.K., exclusief verdeler van O-Plus, en Aqua Comfort Reno als installateur gemeen hebben.
In een uitdagende markt komt het erop aan de klant te begrijpen en te luisteren naar zijn veranderende behoeften. Stilstaan is wel degelijk snel achteruitgaan in deze sector. Dat weet ook Aqua Comfort Reno. “Zeventien jaar geleden zijn we gestart als groothandel in de wellness-sector. De vraag van de klant om onze toestellen ook te installeren klonk luid. Ondertussen zijn we geëvolueerd naar een totaalinrichter en focussen we ons niet alleen op het plaatsen en renoveren van badkamers, maar ook van keukens en de renovatie van het volledige interieur. Ik ben en blijf het aanspeekpunt tijdens het hele proces – van eerste
afspraak tot de laatste afwerking – en dat weten klanten te appreciëren.”
‘Ontzorging’, what’s in a name? En toch is het hier de samenvatting waar O-Plus – als onderscheidend designlabel met een up-to-date assortiment voor zowel de badkamer als de keuken – voor staat. Dit start bij het innovatieve productaanbod, over de logistieke service en flexibele multichannel support via verdeler E.C.K., tot de commerciële en marketingondersteuning op maat, bijvoorbeeld in de vorm van gepersonaliseerde folders. Jan Chen: “Een groot voordeel is dat de producten van O-Plus steeds in stock zijn en via E.C.K. snel kunnen besteld en geleverd worden. Is er een probleem of iets dringends op de werf? Ook dan wordt steeds snel een oplossing gevonden.” De O-Plus multichannel support houdt in dat klanten de voorraad kunnen checken en bestellen via het geavanceerde online-platform, maar net zo goed via een mailtje of telefoontje naar de commercieel afgevaardigde of bediende. “Het persoonlijk contact met het O-Plus-team is top”, aldus Jan Chen die vooral de accurate en flexibele aanpak weet te appreciëren. “Soms verwijs ik klanten ook door naar de E.C.K.-showroom om de laatste nieuwigheden te ontdekken en een keuze te maken.” Een extra professionele ruggensteun die loont, zo leert de praktijk.
Verder zijn er natuurlijk de lijvige O-Plus-catalogi die digitaal geraadpleegd kunnen worden en elk jaar een update krijgen. Dat is nodig, want ook het O-Plus-assortiment evolueert constant. Zo kan je er als vakman
en installateur gerust in zijn dat je met O-Plus steeds mee bent met de laatste trends en innovaties. Jan: “De strakke O-Plus-douchebakken in mineraalcomposiet in een waaier aan kleuren, die vaak een weg vinden naar mijn projecten, zijn daar een voorbeeld van. Ook het O-Plus Omega-meubel, met tal van opties, valt erg in de smaak.” De nieuwigheden? Die zijn legio. Zo is dit populaire Omega-meubel – in verregaande mate personaliseerbaar dankzij diverse afmetingen, negen kleuren en vijf verschillende openingsmogelijkheden – er sinds dit jaar ook met één lade. Combineerbaar met een melaminetablet in de corpuskleur of diverse O-Plus-wastafels in kunstmarmer maar ook in high-end solid surface. Bijpassende spiegelkasten, met zijkanten in dezelfde kleur als het meubel, maken het totaalplaatje af. Nog meer O-Plus-meubelnieuwigheden vinden we in het Nova-meubel in eikenfineer met gegroefde fronten. Voor de projectmarkt ziet ook de kwalitatieve en greeploze Sera-meubelreeks, verkrijgbaar in elf kleuren, zich verder aangevuld. Voor elke badkamer de gewenste kwalitatieve en eigentijdse oplossing, snel en steeds tijdig geleverd dankzij de exclusieve samenwerking met verdeler E.C.K., zodat ook jij je als installateur blijft onderscheiden.
Neem dan rechtstreeks contact op met O-Plus.
Contact opnemenNeem dan rechtstreeks contact op met ECK-Brio.
Contact opnemen