Platform over design en techniek in de keukenbranche

NL | FR

Archieven

Brand Advisor voor Kitchen Experience Center

BSH
Lees het gehele artikel

Ons Bedrijf

“Best in class” zijn in de huishoudelektromarkt was de doelstelling in 1967 van Robert Bosch GmbH en Siemens AG, toen ze besloten hun krachten te bundelen. Vanaf deze datum benaderen we de markt onder de naam BSH Hausgeräte GmbH. Sinds begin 2015 behoort BSH exclusief tot de Bosch Group. Vandaag zijn we een wereldwijde ondernemingsgroep met zo’n 61.000 medewerkers en vertegenwoordigen we een omzet van meer dan € 13 miljard. Met onze hoofdmerken Bosch en Siemens zijn we Europese marktleider. In ons land, werken ongeveer 290 medewerkers aan de ontwikkeling van de merken Bosch, Siemens, Neff en Gaggenau.

BSH wil dat haar personeel de Belgische maatschappij in al haar diversiteit weerspiegelt.
Wij moedigen dus iedereen aan om te solliciteren, ongeacht hun afkomst, huidskleur, geslacht, leeftijd, seksuele geaardheid, levensovertuiging of handicap.

Jouw verantwoordelijkheden

Om succesvol te zijn in deze functie, beschik je over de volgende competenties:

  • Je bent meertalig Nederlands, Frans en Engels
  • Je bent flexibel ingesteld zowel op het gebied van werkuren (’s avonds en zaterdag) als van uit te voeren taken
  • Je hebt interesse in huishoudtoestellen en je kan er goed mee aan de slag
  • Knoppen en functies van de toestellen hebben voor jouw geen geheimen. Natuurlijk krijg je van ons een heel degelijke opleiding en zijn er steeds collega’s die je kunnen helpen.
  • Je hebt een passie voor koken
  • Je volgt graag de trends op gebied van huis, interieur, keuken en koken
  • Je houdt van sociaal contact
  • Je bent assertief, maar steeds hoffelijk, klantvriendelijk en geduldig
  • Mensen helpen en adviseren zit in je DNA en je straalt met je glimlach
  • Werken op zaterdag en in shiften stoort je niet
  • Je bent leergierig en kan vlot overweg met PC en Office-programma’s
  • De digitale wereld schrikt je niet af: interesse en/of kennis in livestreaming
  • Werken voor en achter de camera zie je wel zitten.

Jouw Profiel

  • Je bent meertalig Nederlands, Frans en Engels
  • Je bent flexibel ingesteld zowel op het gebied van werkuren (’s avonds en zaterdag) als van uit te voeren taken
  • Je hebt interesse in huishoudtoestellen en je kan er goed mee aan de slag
  • Knoppen, toetsen en functies van de toestellen hebben voor jouw geen geheimen. Natuurlijk krijg je van ons een heel degelijke opleiding en zijn er steeds collega’s die je kunnen helpen.
  • Je hebt een passie voor koken
  • Je volgt graag de trends op gebied van huis, interieur, keuken en koken
  • Je houdt van sociaal contact
  • Je bent assertief, maar steeds hoffelijk, klantvriendelijk en geduldig
  • Mensen helpen en adviseren zit in je DNA en je straalt met je glimlach
  • Werken op zaterdag en in shiften stoort je niet
  • Je bent leergierig en kan vlot overweg met PC en Office-programma’s
  • De digitale wereld schrikt je niet af: interesse en/of kennis in livestreaming
  • Werken voor en achter de camera zie je wel zitten.

Wij bieden

  • Een carrière binnen een internationaal bedrijf, Europese marktleider in de sector
  • Een fantastische locatie en een zeer moderne werkomgeving
  • Talrijke mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling
  • Een bedrijfscultuur gebaseerd op vertrouwen, eerlijkheid en verantwoordelijkheid
  • Een competitief salarispakket aangevuld met interessante extralegale voordelen (bonus, maaltijd- en ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering)

Interesse?

Neem contact op met Ellen Pellens, HR Consultant, Ellen.Pellens-ext@bshg.com of klik hier voor meer informatie

Marketing executive Benelux

Delabie.jpg
Lees het gehele artikel

DELABIE Benelux maakt deel uit van de DELABIE Groep, een onafhankelijk familiebedrijf dat al meer dan 90 jaar actief is in de sanitairmarkt. Vandaag is de Groep de Europese marktleider in kraanwerk en sanitaire voorzieningen voor publieke ruimten (ziekenhuizen, stadions, luchthavens, scholen, enz.).

De producten van DELABIE, die een constant doel nastreven om water te besparen en concrete oplossingen bieden op het gebied van hygiëne, toegankelijkheid, veiligheid en vandaalbestendigheid, staan ​​bekend om hun betrouwbaarheid en duurzaamheid.

De Groep (450 medewerkers) exporteert naar meer dan 90 landen vanuit de Franse productiesite en via de 9 filialen over de hele wereld.

Naar aanleiding van onze sterke groei zijn we nu voor ons Benelux-filiaal in Brussel op zoek naar nieuwe medewerkers die hun vaardigheden willen ontwikkelen in een dynamische omgeving.

We zijn momenteel op zoek naar een Marketing Executive om het reeds bestaande team te vervolledigen.

Je rapporteert aan de directie Marketing en maakt deel uit van het internationale team van ongeveer 20 personen. Je komt terecht bij een innovatief bedrijf en werkt mee aan ambitieuze projecten. Met een welomschreven langetermijnstrategie dragen we bij aan de ontwikkeling van jouw vaardigheden, in een motiverende en boeiende werkomgeving.

Functie:

Na een opleidingsperiode, waarvan een deel indien mogelijk in Frankrijk zal worden gepland, sta je in voor de volgende taken:

  • Vertaling en aanpassing van commerciële documenten (catalogi, folders, enz)
  • Beheer van de Benelux-website
  • Externe communicatie (pers, internet en andere media)
  • Schrijven en coördineren van direct marketing acties (e-mailings, nieuwsbrieven, enz)
  • Beheer van de Benelux-database
  • Update van de websites en catalogi van onze klanten (argumenten, afbeeldingen, enz)
  • Creatie en beheer van verkoophulpmiddelen (POS, ILV, enz)
  • Organisatie van evenementen in de Benelux (beurzen, enz)

Functionele contacten: Marketing-directie, Benelux Marketing, gamma verantwoordelijken, DTP grafisch ontwerpers, Directeur Benelux filiaal, Benelux-salesteam, etc.

Profiel:

  • Nederlands is je moedertaal en je hebt een uitstekend niveau van Frans en Engels, gesproken en geschreven.
  • Je hebt een Bachelor- of Masterdiploma in Marketing. Een eerste professionele ervaring in een marketingfunctie is wenselijk.
  • Je hebt een goed technisch inzicht en een commerciële geest.
  • Je hebt een goed gevoel voor organisatie, weet prioriteiten te definiëren en te managen en deadlines te halen.
  • Strikt, je hebt goede analytische, synthese- en schrijfvaardigheden.
  • Sommige verplaatsingen worden verwacht naar het hoofdkantoor in Frankrijk (marketingvergaderingen, seminaries, enz.).
  • Rijbewijs klasse B is vereist.

Het aanbod:

  • Een boeiende en uitdagende fulltime job in een snelgroeiend internationaal bedrijf.
  • Vaste beloning volgens je profiel en ervaring, + extralegale voordelen.

Contact:

Gelieve je cv en motivatiebrief, in het Nederlands en in het Frans, te sturen naar Nathalie Simillon (nathalie@delabiebenelux.com), met vermelding van je salarisverwachting.

    Stuur ons een bericht

    Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

    Details