NLFR

Platform over design en techniek in de keuken-, woon-, en badkamerbranche
Innovatief, duurzaam, kwalitatief en mooi
De markt wordt elke keer weer verrast door de hoogste kwaliteit en het continu uitbreiden van het assortiment aan Grundig producten.

Innovatief, duurzaam, kwalitatief en mooi

Stilstaan is achteruitgaan. Je kent het cliché ongetwijfeld. Vertaal dit naar de R&D-afdeling van een fabrikant en je kan stellen dat niet innoveren gelijk staat aan achteruitgaan. Gebruiksvriendelijke features, handige functies, baanbrekende concepten… Maar innovatie alleen is niet voldoende. We willen allemaal de handigste toestellen van topkwaliteit die tegelijkertijd ook duurzaam en mooi zijn. Daar ligt de uitdaging ook voor de R&D-afdeling van Grundig.

Steeds een samenspel

Grundig, zeer bekend voor zijn radio’s en televisies, vierde recent haar 75e verjaardag. Sinds enkele jaren is het Duitse merk ook actief in de productie van huishoudelijke apparaten en keukentoestellen. Ovens, vaatwassers, noem maar op, je vindt het in het enorme assortiment. “Voor de keukenbranche is Grundig inderdaad een belangrijke speler”, klinkt het bij invoerder Asogem. “We gaan bij de productontwikkeling niet over één nacht ijs en schuiven duidelijk drie belangrijke pijlers naar voren: duurzaamheid, kwaliteit en schoonheid. Innoveren is een evidentie bij Grundig maar dan wel steeds gecombineerd met deze drie pijlers. Het resultaat zijn steeds duurzame, kwalitatieve en gebruiksvriendelijke apparaten. We proberen altijd de markt te verrassen, zowel met onze producten zelf als met de garantie die we bieden. Want waar de standaardgarantie twee jaar bedraagt, doen we bij Grundig daar een flinke schep bovenop en bieden we vijf jaar garantie. Dat geldt zowel op de vrijstaande als de inbouwapparaten. Onze klanten moeten zorgeloos gebruik kunnen maken van onze toestellen.”

De campagne ‘It Starts At Home’ weerspiegelt het duurzame bewustzijn van Grundig. De apparatuur helpt de gebruikers bij het verminderen van hun ecologische voetafdruk.

It starts at home

De huidige campagne van Grundig kreeg een heel toepasselijke naam: It starts at home. Grundig is er namelijk van overtuigd dat iedereen, elke consument op zich, een stukje verantwoordelijkheid draagt voor het milieu. Persoonlijk engagement is hierbij een must. En vermits we de voorbije maanden een pak meer tijd thuis hebben doorgebracht dan normaal, is dat persoonlijk engagement nog meer boven komen drijven. Met de campagne benadrukt Grundig haar duurzame bewustzijn. Resources worden efficiënt gebruikt en waar mogelijk zijn circulaire oplossingen gangbaar. Ook de strijd tegen voedselverspilling staat hoog op de agenda. “De apparaten van Grundig helpen de gebruikers bij het verminderen van hun ecologische voetafdruk dankzij onder meer de uitstekende ingebouwde energie-efficiëntie”, benadrukt invoerder Asogem. “Veel toestellen worden bovendien (deels) vervaardigd uit gerecycleerd materiaal uit de zee. Denk daarbij aan bijvoorbeeld PET-flessen en visnetten. Een bijkomend bewijs van het ecologisch denken van Grundig.” 

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details