Reddy Business Intelligence werd uitgebreid aan de aanwezige partners voorgesteld.

01:37
03-01-2020

Bedrijvigheid alom

Met de deelname aan de Küchenmeile A30 begon er voor MHK een druk najaar. Tal van activiteiten, events en campagnes werden opgezet, zowel in België als daarbuiten. Bovendien kijkt de MHK Group uit naar de jaarvergadering volgend jaar. 

MHK schiet het najaar traditioneel op gang door haar eigen MHK Forum te organiseren tijdens de Küchenmeile A30, een hoogtepunt op de kalender van elke keukenprofessional. Een week lang vormt het Forum het kloppende hart van MHK waar het de samenwerking met haar partners van het voorbije jaar viert én vooruit kijkt naar wat het einde van het jaar en 2020 zullen brengen. Met de Reddy Powerdays 2019 stond een eerste event voor Reddy-partners uit België, Duitsland en Nederland op de agenda. 

Drie dagen congres

Reddy is de franchiseformule binnen de MHK groep. Relatief nieuw in België, een gevestigde waarde in Duitsland. Frank Schütz en Andreas Stechemesser, het leidende duo van Reddy, nodigden alle partners uit België, Nederland en Duitsland uit om naar het drie dagen durende event te komen. Bijna allemaal gingen ze op de uitnodiging in. Bovendien noteerde Reddy in deze drie landen een duidelijke groei die te verklaren valt door enerzijds de gestegen waarde van een keuken en anderzijds het aanboren van nieuwe doelgroepen. Tegelijk werd het programma Reddy Business Intelligence voorgesteld, een programma dat alle data in elk bedrijf analyseert en evalueert waarna gerichte strategieën voor de afdelingen financiën, marketing, human resources en productie ontstaan. Tijdens de avondanimatie werd tijd genomen om de verkoopkampioenen in de bloemetjes te zetten. Voor België viel Reddy Antwerpen in de prijzen.

Marta Sobolska (Reddy formulemanager) neemt de prijs van ‘verkoopkampioen van België’ in naam van Kristof de Maeyer (Reddy Keukens Antwerpen) in ontvangst.

Klanten trekken klanten aan

Mond-tot-mondreclame is één van de krachtigste vormen van reclame die er bestaan. Klanten praten onderling over de aanschaf van een keuken, lovende woorden waar elke producent van droomt. Gebaseerd op deze vorm van reclame werkte MHK een terugverdiencampagne uit: “Laat aan iedereen weten dat je blij bent met de aankoop van je keuken. Koopt je kennis ook een keuken bij ons, dan ontvang je een 20-delige messenblok van BergHOFF. De werkwijze is eenvoudig. Enkele gegevens invullen, de flyer doorgegeven aan jouw kennis zodat hij of zij deze kan afgeven aan jouw MHK Keukenspecialist bij aankoop van zijn of haar keuken en klaar. In de showroom van je MHK Keukenspecialist zal je cadeau klaarstaan.”

Jubileum

De MHK Group viert volgend jaar feest. De algemene vergadering van 2020 staat volledig in het teken van het 40-jarig bestaan van de groep. Van 27 tot en met 29 maart nodigt MHK dan ook alle partners uit om in Berlijn mee te komen vieren. Naast een officieel gedeelte waarin de koers van de groep zal worden verduidelijkt, zal de organisatie ongetwijfeld voldoende tijd en ruimte voorzien om, samen met meer dan vijfduizend gasten uit heel Europa, het bijzondere verjaardagsevenement op te luisteren.

Tekst: Tom Rampelbergh
Beeld: MHK
Lees meer over: Küchenmeile , MHK , Reddy Powerdays

Keukenbouw partners