Een allesomvattende interieurbeleving en persoonlijke service die de standaard overschrijdt, dat is waar De Keukenboulevard in Hasselt zich mee wil onderscheiden. Als je dat wil nemen ze het hele interieur onder handen: van keuken, badkamer en dressing tot de losse meubels en zelfs de interieuraccessoires voor een stijlvolle aankleding. Als allesomvattende interieurinrichter vindt deze zaak perfect aansluiting bij Brio Group, de retailgroepering met een totaalaanbod aan producten, maar ook diensten waar De Keukenboulevard graag een beroep op doet.
In 23 jaar is De Keukenboulevard uitgegroeid tot een gevestigde waarde op vlak van interieurbouw en –inrichting in Limburg, maar ook daarbuiten. Zaakvoerders Marc Houben en Heide Cupers besloten van bij de start het onderscheid te maken met extra service. Diezelfde uitmuntende service verwachten ze ook van hun leveranciers en partners, waaronder Brio Group waarmee deze zaak ondertussen al een tiental jaar nauw samenwerkt.
Bijna een kwarteeuw geleden besloten Marc Houben en Heide Cupers een eigen koers te varen in de keukenwereld. De toplocatie werd gevonden op de Genkersteenweg in Hasselt, een pand met een ruime toonzaal van 1.000 vierkante meter dat ze eerst huurden maar nadien kon aankopen. Initieel lag de focus op keukens, maar op vraag van de klant werden de aangeboden diensten gestaag uitgebreid en de toonzaal aangepast. “Naast het maatwerk voor het hele interieur, met keukens en badkamers maar ook dressings en laundry rooms, verzorgen we desgewenst ook de volledige styling van het interieur”, aldus Heide Cupers. ‘To go the extra mile’ is hierbij het motto. “Wij willen dat wow-moment garanderen wanneer klanten hun vernieuwd interieur ontdekken.”
Dat was alvast zo bij dit recent gerealiseerde project. Pronkstuk is de nieuwe eilandkeuken die een eigentijdse landelijkheid en hoogwaardige materialen combineert met kook- en opbergcomfort. Dezelfde stijl wordt doorgetrokken in de badkamer met focus op zwart kraanwerk, stijlvolle sanitaire toestellen en dito accessoires uit het aanbod van Brio. Op het verlanglijstje van de bewoners stond daarnaast een open dressing op maat, hier voorzien van geïntegreerde ledlichtstrips voor een functionele maar ook sfeervolle verlichting. Daarnaast werd zo goed als het volledige interieur gerestyled, tot het bedlinnen, de sierkussens en zelfs de kaarsen toe. Meerwaarde bieden is daarbij het uitgangspunt. Een perfect totaalplaatje waarbij alles op elkaar is afgestemd.
Ook Brio gaat verder dan wat je standaard van een retailgroep voor de interieurbouwer zou verwachten. Partners hebben de mogelijkheid een persoonlijke selectie te maken uit meer dan 100 keuken-, badkamer- en interieurmerken. Peter Vanthienen van Brio: “Zo maken we onder meer werk van een aanbod aan bedden en verlichting om tegemoet te komen aan de wensen van de ‘brede’ interieurbouwer.” Daarnaast is er nog het pakket aan diensten. Zo deed De Keukenboulevard recent een beroep op het Brio Branding dienstenpakket voor het maken van een fotoreportage van dit project. Peter Vanthienen: “Met Brio Branding bieden we volledige ondersteuning op het vlak van marketing en communicatie, al zijn de partners uiteraard vrij om te kiezen van welke dienst ze juist gebruik maken. Heide Cupers: “Dat Brio producten- en dienstenpakket op maat, zonder verplichtingen, wordt geapprecieerd. Ook het persoonlijke contact met Brio ervaren we trouwens als zeer positief.” Een tevreden Brio-partner van het eerste uur, al tien jaar lang.