In het verhaal van Brio Group spelen doordachte partnerships de hoofdrol. De cast bestaat, naast Brio Group zelf, uit succesvolle ondernemers in (totaal)interieurbouw, hun klanten en leveranciers van hoogwaardige producten. De rode draad? De combinatie van de kennis van echt vakmanschap met het netwerk van de aankoopgroepering. Het resultaat is een succesverhaal ‘con brio’.
Brio Group heeft dagelijks contact met ondernemers uit de sector en hun klanten. Een uitgelezen kans om opportuniteiten te spotten en op zoek te gaan naar de juiste leveranciers voor een succesvolle partnership. Zo zijn wijnklimaatkasten en outdoor-keukens de laatste jaren aan een felle opmars bezig. Brio Group werkt hiervoor sinds de start succesvol samen met Boretti dat in beide segmenten kwalitatief hoogstaande producten aanbiedt. “Onze partners kunnen zich nog verder onderscheiden met het gamma van onze leveranciers”, legt Caroline Dries van Brio Group uit. “De producten van Boretti passen perfect in ons Brio-verhaal.” En ook bij Boretti klinken enkel positieve woorden over de goede samenwerking met Brio Group: “Sterke partnerships helpen om de markt optimaal te bedienen. Onze jarenlange samenwerking met Brio Group is hiervan een mooi voorbeeld.”
Dries: “Onze klanten bieden als vakman het totaalplaatje aan en wij doen met ons uitgebreid assortiment hetzelfde voor hen. Meer dan honderd keuken-, badkamer- en interieurmerken zijn via ons beschikbaar voor een selectie op maat. Wij staan de vakman uiteraard bij om deze selectie te maken. Neem nu de wijnklimaatkasten van Boretti. Een wijnliefhebber wil uiteraard zijn collectie wijnen op de juiste manier bewaren. Maar het oog wil ook wat. Een meubelpaneel naar keuze op het deurkader van een wijnklimaatkast bevestigen in hetzelfde fineer als de keuken bijvoorbeeld? Het kan. Een sterk staaltje maatwerk. Willen de vakman en zijn klant meer weten over (de mogelijkheden van en met) een bepaald toestel of gamma, dan staan wij voor hen klaar. Maar ook met een breed scala aan technische en productopleidingen, salestrainingen en sessies rond diverse managementtopics helpen we de vakman op weg. We bundelen deze in onze ‘Brio Academy’.”
innen en buiten versmelten meer en meer tot één geheel en dat is ook Brio Group niet ontgaan. De Collezione Giardino van Boretti bevat barbecues in alle maten en vormen. Iconische designs die de buitenkeuken naar een hoger niveau tillen, of ze nu werken met houtskool, gas of de beide samenbrengen in een hybride model.
Vaklui die deze trend ook hebben gespot, vinden in Brio Group een uitgelezen partner om hierrond bijvoorbeeld een communicatie- en marketing campagne uit te werken. Dries: “Brio Branding noemen we dit. We gidsen onze partners door alle online én offline mogelijkheden en ontwikkelen een strategie die hen op het lijf geschreven is. Dit toont opnieuw hoe Brio de vakman ter hulp schiet en hem toelaat zich te focussen op zijn corebusiness. En of het nu om binnen- of buitenprojecten gaat, bij Brio ervaar je de kracht van de groep. Met het voorraadplatform ECK en de overkoepelende Connect+ Group hebben we nog een sterke asset in handen om onze aangesloten partners een volledig pakket op maat aan te bieden.”
Neem dan rechtstreeks contact op met Brio Group.
Contact opnemen