NLFR

Platform over design en techniek in de keuken-, woon-, en badkamerbranche
REDDY Keukens begint de tweede helft van het jaar met de Powerdays, nieuwe ideeën en veel enthousiasme

REDDY Keukens begint de tweede helft van het jaar met de Powerdays, nieuwe ideeën en veel enthousiasme

De partners van REDDY Keukens gaan met veel kracht de tweede jaarhelft in. Als onderdeel van de Powerdays, die vorige maand in Wenen plaatsvonden, presenteerde het MHK-franchisesysteem zijn ruim 130 gasten uit Duits- land, België en Nederland een reclamecampagne die de lopende verjaardagsacties en het imago van het populaire franchisekeukenmerk verder zal versterken. “We zullen met een grote Out of Home-campagne starten”, aldus Ivo Metz, marketingdirecteur bij REDDY Keukens. Elk van de REDDY-winkels in ons netwerk heeft de mogelijkheid om met een reclamebord op een relevante plek de aandacht te trekken. “Zo brengen we onze boodschap rond het kopen van een keuken bij REDDY naar de dagelijkse omgeving van potentiële keukenkopers. “Daarnaast blijven we de kernboodschap van REDDY centraal verspreiden en versterken daarmee de individuele acties van onze partners”, benadrukt Metz.

De nieuwe merkfilm, die werd gepresenteerd aan gasten in het MAK, het Museum voor Toegepaste Kunsten in Wenen, draagt ook bij aan het imago van een modern, veelzij- dig en onderhoudend merk, en kan ook door partners worden gebruikt in toekomstige communicatie – zowel op de website als op social media kanalen.

De REDDY Powerdays kenden een emotioneel moment tijdens het eren van langdu- rige partners. Als REDDY-partner vanaf het prille begin nam het team van onder an- dere REDDY Küchen Bad Homburg de 30-jarige onderscheiding in ontvangst. REDDY-directeur Frank Schütz bedankte de ondernemers voor hun inzet en bena- drukte: “Dankzij jullie kan ons franchisesysteem nu terugkijken op drie decennia van groei en succes. Jullie geven REDDY Keukens niet alleen ter plaatse een gezicht. Door het partnerschap op basis van samenwerking met jullie is ons concept praktisch, markt- en klantgericht.”

In een stad als Wenen waren er naast de conferentie ook vele mogelijkheden om met collega’s uit Duitsland, België en Nederland te praten, nieuwe contacten te leggen, te klinken op dertig jaar gedeeld succes en volgens het verjaardagsmotto “We zijn klaar” met enthousiasme vooruit te kijken naar de toekomst.

Heeft u vragen over artikel, project of product?

Neem dan rechtstreeks contact op met MHK Belgium.

Contact opnemen

Stel je vraag over dit artikel, project of product?

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Adres Z3 Doornveld 32
1731 Zellik
België
Telefoonnummer 02/521.35.38. E-mailadres [email protected] Website mhk-belgium.be

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kunnen we je helpen met zoeken?