Het einde van het jaar is traditioneel het moment om even terug te kijken op de verwezenlijkingen van dat jaar. Tegelijkertijd gaat de blik naar voren en vertellen we met z’n allen wat onze ambities en doelstellingen zijn in het komende jaar. REDDY, de franchisetak van de MHK Group, organiseerde zo’n eindejaarsmoment in het voetbalstadion van AA Gent.
Voor de jaarlijkse bijeenkomst trok REDDY naar de KAA Gent Arena, de thuisbasis van voetbalploeg AA Gent, uitkomend in eerste klasse. “En die keuze is weldoordacht”, voegt Tim Fredrickx, formulemanager bij REDDY, toe. “Dynamiek en teamwork horen nu eenmaal bij topvoetbal en die aspecten willen we extra in de verf zetten bij onze werking. Daarom beleven REDDY-handelaars en leveranciers de REDDY-Visit voor het eerst samen. We vieren hier succesvol partnerschap maar gebruiken de Visit ook als podium om de samenwerking tussen Nederland en België voor te stellen.”
“We maken van REDDY België en REDDY Nederland een groot verenigd REDDY Benelux-netwerk”, klinkt het enthousiast bij Fredrickx. “De intensieve samenwerking van de voorbije jaren bij REDDY en ook bij MHK diepen we nu verder uit. We verenigen beide landen om nog efficiënter ideeën uit te wisselen, concepten uit te werken en te implementeren. Niet in de afzonderlijke landen, wel binnen de Benelux-regio. Een verdere onderstreping van onze wil om op het hoogste niveau samen te werken.”
“In 2023 waren onze marketinginspanningen vooral lokaal gericht”, duidt Fredrickx. “Een campagne op de bussen van De Lijn en ook panelen op strategische plekken langs drukke verkeersassen. We vernieuwden bovendien onze website om zo meer online aanwezigheid te genereren. En dat is ook onze ambitie voor 2024. We richten onze marketingpijlen meer op het onlineverhaal. Onderzoek wijst immers uit dat 87% van de Belgen dagelijks op internet surft, met sociale media (72%) en zoekfuncties (79%) voorop in het lijstje. Daarom intensifiëren we ook ons gebruik van sociale netwerken. REDDY zal veel zichtbaarder zijn op Facebook en Instagram in 2024. Maar ook het belang van reviews mogen onze handelaren niet onderschatten. Laat een review niet onbeantwoord en onthoud dat een slechte review niet meteen slecht nieuws is. Het geeft je de mogelijkheid het negatieve aspect toch naar een positieve ervaring om te draaien. Bovendien is het een bijkomend aandachtmoment voor je klant na de verkoop en plaatsing.”
Na de officiële aankondigingen en een uitgebreid netwerkmoment was het tijd voor ontspanning. “Een escaperoom in het voetbalstadion zelf leek ons een leuke en spannende afsluiter van de REDDY-Visit”, aldus Fredrickx. “Om de raadsels op te lossen en opdrachten uit te voeren, moet er worden samengewerkt. Compleet in lijn dus met wat we vanaf 2024 gaan doen met REDDY. De locatie en de vragen rond de voetbalploeg en de geschiedenis ervan gaven aan deze escaperoom een extra toets. Net als de gouden medaille die op de winnaars lag te wachten.”
Neem dan rechtstreeks contact op met MHK Belgium.
Contact opnemen