NLFR

Platform over design en techniek in de keuken-, woon-, en badkamerbranche
“De service maakt het verschil”
Een keukenontwerp en -realisatie van Desano, op maat van het interieur en de persoonlijke wensen van de klant.

“De service maakt het verschil”

Retailgroep Brio en totaalinrichter en veelzijdig maatwerkspecialist Desano, sinds een tweetal jaar enthousiast Brio-partner, hebben veel met elkaar gemeen. Beiden zijn ambitieus, vernieuwingsgezind en staan garant voor een onestopshop en ontzorgende totaalservice. Desano biedt deze service aan de consument die uit is op een kwaliteitsvolle keuken, badkamer, dressing en bij uitbreiding volledig interieur. Terwijl Brio, met een steeds ruimer aanbod aan zowel producten als diensten en opleidingen, de zelfstandige ondernemer in de keuken-, badkamer- en interieurbranche verder ondersteunt.

Desano in Stabroek ontstond zo’n vijf jaar geleden uit de bundeling van twee krachten: de broers Dave, met wel 25 jaar ervaring in de interieurbranche, en Stefan met een ruime expertise in de tegelsector. Al snel wisten ze zich te onderscheiden met een allesomvattende aanpak: van maatwerk tot dressings en van keukens tot tegels en badkamers. Alles onder één dak voor de totaalinrichting van zowel de woning als het kantoor of de bedrijfsruimte. Naast kwaliteit wordt service zeer hoog in het vaandel gedragen. “En hetzelfde verwachten we ook van onze leveranciers”, vult Dave aan. “De correcte en trouwens zeer snelle dienstverlening en opvolging van Brio Group wordt dan ook ten zeerste geapprecieerd. Voor ons maakt deze service wel degelijk het verschil.”

Het Smart Water System van Unito, ook te ontdekken in de vernieuwde toonzaal van Brio-partner Desano.

Innovatie en beleving

Net als Brio zet ook Desano volop in op innoveren en inspireren. Zo krijgt de toonzaal, 500 vierkante meter groot, een grondige update. De bovenverdieping wordt bovendien getransformeerd tot een belevingsruimte, in de vorm van een volledig ingericht appartement. “Hier kan de consument de sferen die we creëren met onze totaalprojecten optimaal ervaren”, aldus Dave. Bovendien vallen er steeds heel wat nieuwigheden te ontdekken, ook op het vlak van toestellen. “We staan erop steeds de geavanceerde innovaties en slimme technologieën te tonen. Zo ook het nieuwe Unito Smart Water dat recent nog door Brio Group werd gepresenteerd.” Tijdens de voorbije braderij in Stabroek werd er door Desano dan ook, in samenwerking met Brio approved partner Unito, een event gecreëerd rond de nieuwe multifunctionele keukenkraan, met een groot scherm en een stand voor de deur. Wat Desano zo aanspreekt in deze nieuwe kraanoplossing? “Onder meer het feit dat je de verschillende watersoorten, zowel kokend, gefilterd als gekoeld en bruisend water, à la carte kunt aanbieden”, weet Dave. “En ook dat de elektronische uitvoering van deze kraan gecombineerd wordt met een app en slimme toepassingen. Een innovatie naar ons hart.” 

Desano in Stabroek profileert zich als totaalinrichter en veelzijdig maatwerkspecialist die de klant ontzorgt.

Uitgebreid aanbod aan producten en diensten

Dat Brio Group meer is dan interessante groepdeals voor sanitaire en keukentoestellen, weet Desano zeker te appreciëren. Dave: “Altijd interessant, de technische opleidingen maar ook de productpresentaties die Brio organiseert.” Voor de inrichting van het belevingsappartement kijkt Desano trouwens ook naar de Brio-Collection met aanverwante interieurproducten van topmerken, waaronder het stijlvolle aanbod aan stoelen en tafels. Daarnaast staat Brio ook garant voor een uitgebreid pakket aan diensten: van verzekeringen tot tankkaarten en van designsoftware tot ondersteuning op maat op vlak van marketing en communicatie.
Voor dit laatste kunnen alle partners een beroep doen op de Brio-approved communicatiepartner InterMedia. Full-option service, telkens op maat van de Brio-partner en concrete wensen. 

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kunnen we je helpen met zoeken?