Al meer dan 20 jaar ondersteunt MHK België haar aangesloten partners met een dienstenpakket om “u” tegen te zeggen. Een belangrijke pijler daarin: unieke marketingconcepten.
Nieuw aan boord bij MHK België: Gwenn Verheyden. Zij maakt de overstap van DPG Media om het marketingverhaal bij MHK te stroomlijnen, uit te werken en uit te rollen. Verheyden: “MHK is een gevestigde sterke waarde en toch zijn heel wat initiatieven pas opgestart of nog in ontwerpfase. Ik smijt mij vol energie hierop om het hele marketinggebeuren van MHK te ondersteunen en verder uit te rollen. Rond onze eigen merken Designo en neola beweegt het fel. Voor beide merken ontwikkelden we een nieuwe website die ondertussen online staat en reikten we recent een eigen award uit. En ook MHK Kitchen Expert blijft een boeiend traject afleggen.”
MHK Kitchen Expert draait stilaan op volle toeren en een knappe website mag dan uiteraard niet ontbreken. “De website van MHK Kitchen Experts is het startpunt voor wie een nieuwe keuken wil of (eindelijk) die lang gedroomde keukenrenovatie gaat uitvoeren”, aldus Verheyden. “We willen dat de website mensen inspireert en daarom pakken we uit met een immense fotoverzameling van afgewerkte projecten, stuk voor stuk realisaties van MHK Kitchen Experts. De adresgegevens van de dichtstbijzijnde MHK Kitchen Expert zijn snel gevonden en een afspraak is snel gemaakt. Want dat blijft onze doelstelling, een afspraak in de toonzaal van de zelfstandige keukenhandelaar om samen de droomkeuken van de klant te plannen.”
Het gaat MHK en haar leden voor de wind. “En daar mogen we best trots op zijn”, gaat Jeroen Geldhof, algemeen directeur MHK Belux, verder. “De cijfers liegen er niet om. België is exportland nummer 4 voor de Duitse keukensector en stijgt met maar liefst 30,8 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. De Belgische keukenmarkt floreert want de Belgische MHK-leden doen het nog beter. De zelfstandige keukenhandelaar heeft met MHK een sterke partner om deze groei te verwezenlijken!”
“Wat zijn we blij je weer te mogen verwelkomen op ons jaarlijks congres”, klinkt het in koor bij Verheyden en Geldhof. “Het thema van het MHK congres was dan ook snel gekozen. De afgelopen maanden ondervonden we aan den lijve hoe belangrijk live interactie met elkaar wel is. We zijn er dan ook van overtuigd dat het marketingforum dat we in de foyer van Hotel Tangla opstellen een geweldige buzz zal produceren. Industriepartners, leden en wij van MHK en een ontspannen sfeertje… Daarnaast stelden we een waar topprogramma samen waarin Jorg Snoeck en Jean-Michel Saive je ongetwijfeld boeiende inzichten weten te verschaffen. En Novastar solo, met zanger Joost Zweegers, sluit het MHK congres zonder twijfel in schoonheid af. Uit het enorme aantal inschrijvingen leiden we af dat je er even reikhalzend naar uitkijkt als wij. Tot dan!”